22.4.07

Blog Martina Škapíka

Blogy moc nečtu, občas mrknu asi na tři osobní (a to jen proto, že jejich autory, někdy i příběhy znám osobně). Blog mi musí především něco dát, ať už to, že si řeknu, že lépe než autor bych zážitek určitě nepopsala, nebo opak.

Z těch ne až tolik osobních někdy navštívím blogy na aktuálně.cz (kolikátá už to jsem?). A právě z "aktuálních" blogů mě nejvíc zaujaly blogy Tomáše Hanáka a Martina Škapíka. Hanák už je zabrán, takže Škapík: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/martin-skapik.php

Škapík přináší zajímavé informace, o kterých, podle diskuse pod příspěvky, mnoho lidí nemělo ani páru. Velkou debatu rozpoutal jeho příspěvek o 11. září 2001 - http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/martin-skapik.php?itemid=191 . Tam zmiňuje film Loose change, o kterém jsem sice slyšela, ale až díky blogu jsem ho i viděla.

Zkrátka Škapíkův blog není jen holý text, jak je tomu u jiných "bloggerů", ale je to přímo multiblog. Jak jsem říkala, čtení blogu mi musí něco přinést. A Škapík nosí často.

No comments: