18.4.07

Je to o dvou géčkách

Ladies´n´gentlemen, I´m blogger! Padesát let mi to trvalo, ale dokázal jsem to! Vím sice v kostce kulové, čím se liší server od portálu, stejně jako nevím úplně přesně, co je to blogger, ale těší mě ta dvě„gg“.

Těmito slovy začíná blog herce, moderátora, komika Tomáše Hanáka na serveru Aktuálně.cz. Myslím si, že přesně ta „dvě gg“ jsou důvodem, proč mnozí začínají provozovat svoje blogy. „Ahoj, já jsem Jůlinka, tady jsou všechny věcičky a lidičky, který miluju,“ a v závěru všechno pohřbí anketou: Líbí se vám tento blog? Jeden za všechny a o vkusu autorky nechť si každý udělá vlastní názor

Jsem si jistá, že provozovatelka výše uvedeného blogu je jistě hrdá na ta „dvě gg“. Má pocit, že má světu co říct. Respektive píše si svůj deníček (dívčí deníčky bývají obvykle pečlivě schované na utajovaném místě) a potutelně se usmívá při představě, že bude někdo bez dechu číst její životní příběh.

Zadejte si do vyhledávače jméno jakékoli hudební skupiny a vyjede vám spousta podobných blogů, na kterých je povětšinou jen pár povrchních informací, spousta fotek a komentáře nadšených náctiletých fanynek té či oné hudební partičky. Takoví lidé jsou ale na své stránky hrdí. A proč vlastně ne? Jen já osobně nemám na to, hledat mezi těmihle „bloggery“ ty, kteří by fakt stáli za to…

1 comment:

Don Insalata said...

Chtel jsem si dat odpoledniho slofika ted, ale BLOGÍSEK WIKI A WERČÁKA mě tak probral, že ještě teď jsem v šoku ;o))) asi nejlepší je článek "3 fota-Fabi" to je mazec. A pak ty dve anorekticky, jak drzej v ruce ty obri hamburgery a pred sebou maj tuny zradla a tvarej se jako "Tohle zereme kazda 8x denne, zer to taky a budes krasna jako my dve" a ten hezounek Chris Watrin s pejsáčkem mě taky dojal... Dotaz pro znalé, tohle je jako ta dnešní POP KULTURA?? No kdyby moje dítě mělo tohle doma na zdi, tak ho asi vyrazim z domu :oDDD No nic, jestli tohle je realita a libi se to masam, tak to je teda siiiilaaa.