27.4.07

Windows Vista Blog a Media Blog

Blogy (více méně) nečtu. Blogy (cíleně) nevyhledávám. Na žádný blog (kromě toho „našeho“) nepíšu, logicky tedy žádný blog (kromě toho „našeho“ plus pár výjimek tvořených osobními zápisky mých kamarádů a kamarádek) neznám. Abych vám mohla poreferovat o svém oblíbeném blogu, musela jsem nejprve zaúkolovat kamaráda-notorického surfaře, který mi obratem naservíroval několik adres. Tady je výsledek: na Windows Vista Blog si můžete přečíst aktuální informace o tomto zcela novém prapodivném operačním systému (http://vista.zive.cz/). Pro nezasvěcené počítačové antitalenty (čili pro mě) něco srozumitelnějšího: na Media Blogu (http://www.mediablog.cz/) najdete odkazy na zajímavé zprávy z různých oborů (ekonomika, internet, kultura, sport, technologie, věda, zábava ad.). Pokud se stanete registrovaným uživatelem, můžete na blog přidávat vlastní odkazy, diskutovat o jednotlivých příspěvcích, hlasovat pro nejzajímavější informace nebo upozornit kamaráda mailem na nějakou vychytanou aktualitu:).

A to je vše, přátelé. Nazdar!

1 comment:

Dana Hamhalterová said...

Chtěla bych poděkovat autorce tohoto příspěvku, že z odkazů, které jí kamarád poskytl, vybrala právě blog o Windows Vista. Příspěvky na tomto blogu jsou sice psány pro zainteresované čtenáře, ale něco přínosného se tam najde i pro obyčejného člověka (jako jsem já - totální softwarový neznalec), který zrovna pořizuje notebook a rozhoduje se, zda dát přednost "starším" XP nebo novým Vistám. Jelikož z různých stran slýchám všemožné názory vesměs s negativním pohledem na Visty (hlavně co se týče jejich poruchovosti), jsem ráda, že se na tomto kvalitně vedeném blogu mohu poučit a snad rozhodnu správně. Určitě tento blog doporučím dál. Ještě jednou díky moc!