27.3.07

Reklama si už vyskakovat nebude

Na internetu se nespoléhám na etiku reklamních agentur. Nepřizpůsobuju se jejich zastaralému televiznímu myšlení. Kdo se má na ty nudné a navíc otravné flashovky dívat? Starouši si snad myslí, že mám čas hihňat se a klikat na jejich rádoby vtipné šoty s plechovým zvukem!
Radši používám Firefox a doplněk na odstranění reklamy ze stránek AdBlock Plus. Zabije obtěžující flashovky a bannery. Ze začátku si samozřejmě neporadil s úplně každým bannerem, pokud měl nestandardní velikost; Dvě kliknutí a pro příště už vyblokovat umí.
Možná navádím ke krachu reklamy na internetu. Ano, navádím ke krachu - ovšem té tradiční, zkonstnatělé, přeblikané, kliknizdereklamy. Třeba inteligentní textové reklamě (jako je AdSense od Googlu) AdBlock neublíží.
Snahy některých lidí propagovat inteligentní reklamu vyústily v cimrmanovský projekt Google Content Blocker. Pro jistotu smaže obsah stránky a zanechá pouze googlovské reklamní texty. Pro nerušenou reklamní pohodu. Už aby Google Content Blocker někdo uvedl do reálného provozu a já jsem mohl vrátit zadavatelům částky, o které je můj AdBlock obral.

3 comments:

Don Insalata said...

No a já jen dodám, že k Adblocku Plus se skvěle doplňuje tento filtr:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1136

O důvod víc, proč být s námi firefoxáky :oDDD Jako Firefox jsem začal opravdu používat až poté, co mě začaly s*át všechny ty reklamy :oD

Btw. nějak mi to ale blokuje adsense a adwords, takže nevím nevím...

eliskah said...

I kdyz je to mozna divne, i reklamu povazuju za zdroj informaci. I kdyz je to zvrhle, obcas na bannery klikam a proto adblock nepouzivam... A mozna jsem taky dost flegmaticka na to, aby me to nejak zvlast dojimalo:o)

Lucy said...

já se spíš bojim na něco kliknout, že mi, teda spíš otci, kvůli tomu přijde nějakje účet, že jsem vlezla někam, kam jsem neměla.
Taky mám s explorerem potíže s tim dostat se na službu open web mail, kde máme redakční schránku Aktualit. pravidelně kdykoli se přihlásim, spadne.