18.5.07

Blogový antitalent

Zdravím všechny. Vím, že příspěvků tohoto typu je zde už plno, ale taky se chci svěřit s tím, že do začátku tohoto předmětu jsem neměla téměř žádné povědomí o tom, co je to blog a jak vlastně funguje. Můj vztah k blogům se trochu zlepšil. Vím, co se pod pojmem blog skrývá, jak vypadá, jak funguje a především jaké možnosti nabízí. Asi se ze mě nestane pravidelný blogger, ale příležitostný čtenář určitě. K mému úžasu bylo z vašich příspěvků a "reklam" na nejrůznější blogy zjištění, že nejde jen o stupidní deníčky jednotlivců a různých zainteresovaných skupin, ale lze najít i kvalitní a poučné blogy z různých oblastí zájmu i odborných oblastí. Závěr? Jak Alenka v říši divů jsem konečně ojevila svět blogů. Díky všem za pomocnou ruku.

Když jsem zde prezentovala svou "reklamu" na blog, tak se projevil můj špatný odhad na ucházející blogy. Mnou prezentovaný blog (http://mediaguru.bloguje.cz) sice na první pohled vypadal přínosně, ale od půlky února se zde neobjevil jediný nový příspěvek ze světa médií. Autor blogu se zde sice v půlce března omlouvá za odmlku a slibuje urychleně další novinky ze světa médií, ale zůstalo bohužel jen u slibů. Asi mu došly síly.

No comments: