16.5.07

Hele, ty jsi blogger!

Včera mi přišel mail od kamarádky. A v něm: "A hele, ty jsi blogger. Nebo to nejsi ty? Asi něco do školy, že? Stejně tomu moc nerozumím." A ještě mi tam přidala odkaz na tento blog - to kdybych asi náhodou tuto adresu neznala.

Tak jsem jí napsala, že to jsem já a že je to zkrátka součástí předmětu Nová média.

Tento blog je totiž také dobrý k tomu, že jiný, vlastní blog nepotřebuju. Ten, kdo si mě zadá do vyhledávače, totiž zjistí, že chodím na předmět Nová média a že dne toho a toho tady budu dělat zkoušku. Nepotřebuju žádný osobní blog paaja.bloguje.cz nebo něco podobného, protože se to o mně dozví tady.

Možná by totiž post na mém imaginárním blogu vypadal nějak takto: "V pondělí mě čeká zkouška z Nových médií. Už se nemůžu dočkat." (známe kvailtu a nápaditost většiny osobních blogů..) Kolik lidí si to přečte tady? Možná někdo z vás, maximálně nějakých 90 čtenářů. Pochybuju, že by někoho "cizího" napadlo lézt na "můj" blog. Víc než 90 "zoufalců" by to určitě nebylo. Ještěžě tenhle blog máme - dííky!

Stejně ale tenhle blog neprozradí všechno. Neprozradí známku. V tomhle byl profesor na sociologii Milan Petrusek dál. Na web totiž umístil výsledky zkoušky, takže po zadání jména svého spolužáka třeba do googlu se mj. dozvíte i to, jak uspěl v sociologii.

Vím ale jistě, že kvůli publikování své známky z Nových médií si blog nezaložím. Blogger už totiž jsem:) Díííky!

1 comment:

Tereza Sirova said...

Paaaja bloguje :)) ale holka, ono Ti to jde! No však počkej, podívej se o příspěvek níž, jak jsem dopadla já... Za nějakej měsíc si řeknem :)) kdyžtak si pak můžem vyměnit odkazy - jestli do tý doby přijdu na to, jak se to dělá.