24.5.07

Pravý Blog Petra Cibulky

Na přednášce při prezentaci oblíbených blogů jsem si myslela, že nemám čím přispět, protože blogy nenavštěvuji a jsou mi cizí. Po napsání bakalářské práce je to trochu jinak. Blogy jsou mi v podstatě stále cizí, ale jeden jsem teď navštěvovala docela často. A řekla bych, že to byl jeden z těch obskurnějších. Materiál pro bakalářku jsem čerpala ze stránek politické strany Pravý Blok, jejímž lídrem je Petr Cibulka, známý popírač 17. listopadu, který má neustále v patách agenty KGB a StB. Pokud se tedy chcete dozvědět, jak to všechno v tom roce 1989 bylo, jestli existuje Bůh, kdo je kdo v seznamech spolupracovníků StB či zalistovat v archivních číslech svérázného periodika Necenzurované noviny, klikněte na http://www.cibulka.net/petr/index.php .

No comments: