16.5.07

Chtěla jsem se s vámi také podělit o odkaz na nějaký zajímavý blog, kdybyste se náhodou o zkouškovém nudili a scházela vám inspirace při brouzdání po netu…J Já sama jsem pravidelnou čtenářkou některých blogů, ale převážně se jedná o výtvory mých kamarádů a známých a asi by nebyly moc přínosné pro zdejší osazenstvo. Oceňuji na nich především to, že mohu být neustále „in“ a vím, jak se mají, co dělají o čem přemýšlejí lidé, s nimiž třeba nejsem zrovna v kontaktu. Alespoň jeden odkaz za všechny, doporučuji už jen kvůli zajímavé grafice.

Kdysi mě zaujal také blog jednoho „mladého primitiva“, především kvůli oblečení s netradičním designem, které je možné si zde objednat. V poslední době se blog značně rozrostl a vytváří se kolem něj komunita podobně smýšlejících lidí, z nichž každý si zde najde to své. Přiznám se bez mučení, že se mezi tyto „mladé primitivy“ zcela neřadím, ale stránky mi připadají zajímavé a občas se zde docela pobavím. J