16.5.07

Máte předpoklady dobrého bloggera?

„Blogger musí být vytrvalý,“ vyhrkl na mě můj kolega – blogger. Přiznám se, že se mi se svým „originálním“ bloggem chtěl pochlubit již dříve. Mě však začaly historky z bloggování zajímat přímo úměrně zkracujícímu se termínu začínajících zkoušek. To jsem si ale vzpomněla pozdě, můj kolega totiž není vytrvalý. A tak mi aspoň o fungování blogů prozradil svoji teorii. Většina z nadšených bloggerů slibuje na svých stránkách, že zajímavé postřehy z jejich pestrého života budou tisícům čtenářům zveřejňovat každý den, maximálně každý druhý, kdyby jim do toho něco „neodkladného“přišlo. Postupně však své příspěvky dodávají míň a míň. Zkrátka je to omrzí.
Možná je i omrzí fakt, že jejich literární skvosty čte stále méně z toho mála kamarádů a známých, kteří o jejich stránkách vůbec věděli. Takže rada pro všechny začínající a zatím nadšené bloggery – pokud nemáte pestrý život minimálně jako Paris Hilton ( předtím než skončila ve vězení ), bujnou fantazií také zrovna příliš neoplýváte a novoroční deníček jste si přestali psát už pátého února, jste na nejlepší cestě skončit jako můj kolega. Svůj blog už sice tři měsíce nenavštívil, zato již dva týdny pravidelně „pracuje“ na své nové historické knize. Doufejme, že ta nedopadne jako jeho chátrající blog a dostane se v ní dál než k Přemyslovcům.

No comments: