16.5.07

Pro zkaženou náladu na zábavný blog.

Neměla jsem právě ideální náladu, a to v kombinaci s plněním úkolů na jakýkoli předmnět není právě ideální. Tak jsem si řekla, že se alespoň podívám do kuchyně nějakých vtipných blogů a pobavím se. K mému velkému překvapení se nic takového nestalo. Obávám se, že žádné blogy nemají tak nudnou grafiku a kolikrát ani příspěvky, jako ty blogy, které samy sebe deklarují jako zábavné. A je úplně jedno, jestli se jedná o humor britský, americký, či jakýkoli jiný, který vám google.com vyplivne. Je to nuda! Takové berbarvé cosi. Možná jsem moc náročná, asi je bláhové po zábavném blogu chtít, aby čtenáře pobavil. Při opačném postupu, kdybyste se chtěli podívat na blog, který by vás uvedl do deprese, se s největší pravděpodobností dostanete na nějaké stránky na léčení depresí. Pak se mi přece podařilo najít něco, co mi vyloudilo úsměv na tváři. Proklikala jsem se k odkazu http://www.blogthings.com, jehož podtitul zní: cool things to put in your blog. A kdybyste nevěděli, co je to blogthings, jako do této chvíle já, tak: "A Blogthing is a quiz, meme, or toy you can put in your blog or journal." Opět jsem si rozšířila obzory a díky blogvěcičkám půjdu do postele s lepší náladou.

No comments: